Search
μέγεθος κειμένου

Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών, Κοινωνικών Επιστημών και Νομικής

Δημόσιες Σχέσεις, Διαφήμιση και Μάρκετινγκ

Εισαγωγή

Οι Δημόσιες Σχέσεις αποτελούν πια μέρος της στρατηγικής, τόσο των δημόσιων, όσο και των ιδιωτικών οργανισμών. Σήμερα, οι αλλαγές στις κοινωνικές δομές, καθώς επίσης και στην τεχνολογία των επικοινωνιών, καθιστούν την οργανωμένη εταιρική επικοινωνία απαραίτητο στοιχείο της λειτουργίας τόσο των κερδοσκοπικών, όσο και των μη κερδοσκοπικών οργανισμών. Με αυτό το σκεπτικό οργανώθηκε το πρόγραμμα των Δημοσίων Σχέσεων, του Μάρκετινγκ και της Διαφήμισης, η οποία αποτελεί επίσης απαραίτητο στοιχείο στην επικοινωνία της αγοράς. Στο πλαίσιο του προγράμματος καλλιεργείται η ευαισθησία στο κοινωνικό, οικονομικό, πολιτικό, ηθικό και τεχνολογικό περιβάλλον, μέσα στο οποίο καλούνται σήμερα να λειτουργήσουν οι σύγχρονοι οργανισμοί. Επίσης παρέχονται στο φοιτητή οι προσωπικές δεξιότητες για το συστηματικό σχεδιασμό και τη μετάδοση ιδεών, η τεχνική της ομαδικής εργασίας, καθώς και η διαπολιτισμική κατανόηση και η συνεργασία.

Σκοπός

Το Πρόγραμμα αποσκοπεί στο να δώσει ποιοτική πανεπιστημιακή κατάρτιση στο φοιτητή και να τον καταστήσει έτσι αποτελεσματικό παράγοντα και λειτουργό των δημοσίων σχέσεων στο χώρο της εργασίας του. Προς την κατεύθυνση αυτή, στη διάρκεια των σπουδών του, ο φοιτητής εξοπλίζεται με γνώσεις και προσόντα μέσα από μια σειρά μαθημάτων στο Μάρκετινγκ, με εξειδικευμένα μαθήματα Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης που αποτελούν και τους κεντρικούς άξονες του πτυχίου.

Στόχοι

  • Να παρασχεθεί μια εις βάθος γνώση της θεωρίας των Δημοσίων Σχέσεων, άλλα και της πρακτικής εφαρμογής των Δημοσίων Σχέσεων στην εταιρική διοίκηση.
  • Να καταστεί ο φοιτητής ικανός λειτουργός στους τομείς της Διαφήμισης, του Μάρκετινγκ και της Προώθησης Πωλήσεων μέσα από μια σειρά επιχειρησιακών και επικοινωνιακών θεμάτων.
  • Η παιδεία στα πιο πάνω θέματα στοχεύει περαιτέρω στο να ολοκληρώσει τα ακαδημαϊκά προσόντα του φοιτητή, ώστε να μπορεί να εργαστεί με επαγγελματική επιτυχία στην επικοινωνία της αγοράς.
  • Τέλος, πέραν της εξειδικευμένης γνώσης, για τη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης και σφαιρικής παιδείας, ο φοιτητής είναι υποχρεωμένος να παρακολουθήσει μαθήματα γλωσσικής δεξιότητας, χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών, θέματα μαθηματικών, ανθρωπιστικών και κοινωνικών σπουδών.

Διάρκεια Σπουδών

Τέσσερα (4) έτη για την απόκτηση Πτυχίου (Bachelor Degree).

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ  
Credits
ECTS
Credits
Major Requirements  
 
 
COMM-125 Introduction to Journalism
3
6
COMM-135 A Introduction to Communication Studies
3
6
COMM-220 Newswriting
3
6
COMM-230 G Voice and Diction - Greek
3
6
COMM-321 Public Relations Principles
3
6
COMM-322 Public Relations Methods
3
6
MKTG-340 Sales Promotion and Direct Marketing
3
6
COMM-385 Media Policies
3
6
COMM-395 Public Relations and the New Media
3
6
COMM-400 Media Literacy
3
6
COMM-422 PR Campaign Development and Management
3
6
COMM-450 Corporate Communication
3
6
COMM-485 Digital Media
3
6
MGT-281 Introduction to Management
3
6
MKTG-390 E-Commerce
3
6
MKTG-291 Marketing
3
6
MKTG-393 Advertising
3
6
MKTG-496 Consumer Behaviour
3
6
MKTG-398 Marketing Research
3
6
MKTG-405 Media Planning
3
6
MKTG-493 Strategic Marketing
3
6
MKTG-496 Consumer Behaviour
3
6
   
39-45
78-90
Communication and Business Electives  
 
 
ACCT-110 Accounting I
3
6
ACCT-111 Accounting II
3
6
BADM-230 Business Law
3
6
BADM-234 Organisational Behaviour
3
6
BADM-439 Senior Simulation in Business
3
6
BADM-475 Strategy and Business Policy
3
6
BADM-493 Final Year Project
3
6
COMM-115 Introduction to Electronic Media
3
6
COMM-116 Audio Production
3
6
COMM-117 Video Production
3
6
COMM-222 Graphic Communication (Graphic Layout)
3
6
COMM-240 Communication and Media Analysis
3
6
COMM-431 Gender and Communication
3
6
COMM-440 Communication Law
3
6
DES-260 Photography I
3
6
ECON-261 Principles of Microeconomics
3
6
ECON-262 Principles of Macroeconomics
3
6
FIN-266 Managerial Finance
4
8
HOSP-100 Introduction to Hospitality Management
3
6
MGT-481 Human Resource Management
3
6
MKTG-330 Marketing and Social Responsibility
3
6
MKTG-360 Selling and Sales Management
3
6
MKTG-370 Retail and Distribution Management
3
6
MKTG-375 Relationship and Internal Marketing
3
6
MKTG-380 Marketing of Services
3
6
MKTG-491 International Marketing
3
6
THOM-300 Conferences and Exhibition
3
6
   
27-33
54-66
Foreign Languages Electives  
12-12
24-24
Language Expression  
9-15
18-30
Computer and Mathematics Electives  
12-18
24-36
Humanities and Social Sciences Electives  
12-18
24-36
Total Credits  
120
240
  
ECTS: European Credit Transfer System

Γραφείο Γενικής Αντιπροσώπευσης Πανεπιστημίου Λευκωσίας στην Ελλάδα : 801 1000 709 (αστική χρέωση / μόνο από σταθερό) και 69720 89310 (από κινητό)
E-mail: unic.greece@gmail.com

Πανεπιστήμιο Λευκωσίας - Γραφείο Γεν. Αντιπροσώπευσης Ελλάδας

 
By accessing and using this page you agree to the Terms of Service and Privacy Policy