Search
μέγεθος κειμένου

Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων

Μάρκετινγκ

Εισαγωγή

Ο κλάδος του Μάρκετινγκ αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της σφαίρας των επιχειρηματικών γνώσεων. Ενδιαφέρει, ιδιαίτερα, όσους θέλουν να ασχοληθούν με τη Διαφήμιση, τις Δημόσιες Σχέσεις, την Έρευνα Αγοράς, τις Πωλήσεις, το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, τη Συμπεριφορά του καταναλωτή και βέβαια το σχεδιασμό και την υλοποίηση στρατηγικών και τακτικών Μάρκετινγκ.

Εντός οποιουδήποτε οργανισμού, το Μάρκετινγκ απαιτεί την εφαρμογή διαφόρων πρακτικών που διασφαλίζουν την επίτευξη των στόχων του οργανισμού (κερδοφορία, ανάπτυξη κ.ά.). Αυτές περιλαμβάνουν ανάμεσα σε άλλα τη διαδικασία έρευνας, συλλογής, ανάλυσης και ερμηνείας πληροφοριών, την κατανόηση των αντιλήψεων και απαιτήσεων της αγοράς, τη δημιουργία σχέσεων με τους πελάτες, το σχεδιασμό και την εφαρμογή στρατηγικών, τη χρήση εργαλείων, όπως η διαφήμιση, οι δημόσιες σχέσεις κ.ά.

Σκοπός

Σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει στους φοιτητές την ευκαιρία να αναπτύξουν την κριτική και αναλυτική σκέψη, μέσω μαθημάτων που βασίζονται στην έρευνα και τη μελέτη.

Η διδασκαλία εντός του πλαισίου του προγράμματος έχει ως σκοπό να ενθαρρύνει τη συμμετοχή, την καθοδήγηση, την εκμάθηση και την πνευματική ανάπτυξη των φοιτητών. Ο συνδυασμός, η ποικιλία και το υψηλό επίπεδο των μαθημάτων καθιστούν δυνατή την απόκτηση γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων, οι οποίες οδηγούν στην ομαλή μετάβαση των φοιτητών στον επαγγελματικό χώρο, προσφέροντάς τους παράλληλα τη δυνατότητα της διά βίου μάθησης.

Στόχοι

Οι απόφοιτοι του Τμήματος θα είναι ικανοί:

  1. Αφού γνωρίσουν τις βασικές ιδέες του Μάρκετινγκ, να τις εφαρμόζουν σε διαφορετικούς οργανισμούς.
  2. Να εκτιμούν τις εξελίξεις, τα ενδιαφέροντα και τις ανησυχίες στον τομέα του Μάρκετινγκ τόσο στην τοπική, όσο και στη διεθνή αγορά.
  3. Να συσχετίζουν τις θεωρίες του Μάρκετινγκ με τις πρόσφατες εξελίξεις και προβλήματα στον τομέα αυτό.
  4. Να εξοικειωθούν με τις βασικές αρχές του Μάρκετινγκ και την επίδρασή τους σε όλους τους τομείς ενός οργανισμού.
  5. Να εκτιμήσουν τη σχέση μεταξύ θεωρίας και πρακτικής στον τομέα του Μάρκετινγκ.
  6. Να χρησιμοποιούν ακαδημαϊκές μεθόδους διδασκαλίας και έρευνας.
  7. Να κατανοούν τη σημασία της χρήσης σχετικών πληροφοριών στην επίλυση προβλημάτων στον τομέα του Μάρκετινγκ.
  8. Να αναπτύξουν κριτική σκέψη γύρω από την επίλυση προβλημάτων στο χώρο του Μάρκετινγκ.
  9. Να κατανοούν τη σημασία της συγκριτικής ανάλυσης όσον αφορά στις πρακτικές του Μάρκετινγκ.
  10. Να καλλιεργούν ηγετικές ικανότητες, να δουλεύουν ομαδικά, να λαμβάνουν αποφάσεις και να εφαρμόζουν ερευνητικά σχέδια.
  11. Να εφαρμόζουν και να υλοποιούν στόχους.

Περαιτέρω Σπουδές

Μετά την απόκτηση Πτυχίου (Bachelor Degree), οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Λευκωσίας (MBA) ή σε άλλο μεταπτυχιακό πρόγραμμα το οποίο προσφέρεται από αναγνωρισμένο ίδρυμα στην Κύπρο ή στο εξωτερικό.

Διάρκεια Σπουδών

Τέσσερα (4) έτη για την απόκτηση Πτυχίου (Bachelor Degree).

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Credits
ECTS
Credits
Major Requirements
MKTG-310 Integrated Marketing Communications
3
6
MKTG-321 Marketing Public Relations
3
6
MKTG-330 Marketing and Social Responsibility
3
6
MKTG-340 Sales Promotion and Direct Marketing
3
6
MKTG-350 New Product Development
3
6
MKTG-360 Selling & Sales Management
3
6
MKTG-370 Retail Distributions Management
3
6
MKTG-375 Relationship Marketing & Internal Mktg
3
6
MKTG-380 Marketing of Services
3
6
MKTG-388 Small Firms and B2B Marketing
3
6
MKTG-390 E-Commerce
3
6
MKTG-393 Advertising
3
6
MKTG-398 Marketing Research
3
6
MKTG-400 Brand Marketing
3
6
MKTG-405 Media Planning
3
6
MKTG-491 International Marketing
3
6
MKTG-493 Strategic Marketing
3
6
MKTG-495 Case Studies in Marketing
3
6
MKTG-496 Consumer Behavior
3
6
 
45-54
90-108
Business Support Requirements
ACCT-110 Accounting I
3
6
ACCT-111 Accounting II
3
6
BADM-230 Business Law
3
6
BADM-234 Organizational Behavior
3
6
BADM-431 Research Methods in Business
3
6
BADM-439 Senior Simulation in Business
3
6
BADM-475 Strategy and Business Policy
3
6
BADM-493 Final Year Project
3
6
ECON-261 Principles of Microeconomics
3
6
ECON-262 Principles of Macroeconomics
3
6
FIN-266 Managerial Finance
3
6
MGT-281 Introduction to Management
3
6
MKTG-291 Marketing
3
6
 
33
66
Major Business Electives
3-9
6-18
Language Expression
9-15
18-30
Computer/MIS Electives
6-9
12-18
Mathematics Electives
6-12
12-24
Humanities and Social Sciences Electives
6-12
12-24
Total Credits
120
140
   
ECTS: European Credit Transfer System

Γραφείο Γενικής Αντιπροσώπευσης Πανεπιστημίου Λευκωσίας στην Ελλάδα : 801 1000 709 (αστική χρέωση / μόνο από σταθερό) και 69720 89310 (από κινητό)
E-mail: unic.greece@gmail.com

Πανεπιστήμιο Λευκωσίας - Γραφείο Γεν. Αντιπροσώπευσης Ελλάδας

 
By accessing and using this page you agree to the Terms of Service and Privacy Policy