Εισαγωγή
Ο κλάδος του Μάρκετινγκ αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της σφαίρας των επιχειρηματικών γνώσεων. Ενδιαφέρει, ιδιαίτερα, όσους θέλουν να ασχοληθούν με τη Διαφήμιση, τις Δημόσιες Σχέσεις, την Έρευνα Αγοράς, τις Πωλήσεις, το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, τη Συμπεριφορά του καταναλωτή και βέβαια το σχεδιασμό και την υλοποίηση στρατηγικών και τακτικών Μάρκετινγκ.
Εντός οποιουδήποτε οργανισμού, το Μάρκετινγκ απαιτεί την εφαρμογή διαφόρων πρακτικών που διασφαλίζουν την επίτευξη των στόχων του οργανισμού (κερδοφορία, ανάπτυξη κ.ά.). Αυτές περιλαμβάνουν ανάμεσα σε άλλα τη διαδικασία έρευνας, συλλογής, ανάλυσης και ερμηνείας πληροφοριών, την κατανόηση των αντιλήψεων και απαιτήσεων της αγοράς, τη δημιουργία σχέσεων με τους πελάτες, το σχεδιασμό και την εφαρμογή στρατηγικών, τη χρήση εργαλείων, όπως η διαφήμιση, οι δημόσιες σχέσεις κ.ά.
Σκοπός
Σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει στους φοιτητές την ευκαιρία να αναπτύξουν την κριτική και αναλυτική σκέψη, μέσω μαθημάτων που βασίζονται στην έρευνα και τη μελέτη.
Η διδασκαλία εντός του πλαισίου του προγράμματος έχει ως σκοπό να ενθαρρύνει τη συμμετοχή, την καθοδήγηση, την εκμάθηση και την πνευματική ανάπτυξη των φοιτητών. Ο συνδυασμός, η ποικιλία και το υψηλό επίπεδο των μαθημάτων καθιστούν δυνατή την απόκτηση γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων, οι οποίες οδηγούν στην ομαλή μετάβαση των φοιτητών στον επαγγελματικό χώρο, προσφέροντάς τους παράλληλα τη δυνατότητα της διά βίου μάθησης.
Στόχοι
Οι απόφοιτοι του Τμήματος θα είναι ικανοί:
- Αφού γνωρίσουν τις βασικές ιδέες του Μάρκετινγκ, να τις εφαρμόζουν σε διαφορετικούς οργανισμούς.
- Να εκτιμούν τις εξελίξεις, τα ενδιαφέροντα και τις ανησυχίες στον τομέα του Μάρκετινγκ τόσο στην τοπική, όσο και στη διεθνή αγορά.
- Να συσχετίζουν τις θεωρίες του Μάρκετινγκ με τις πρόσφατες εξελίξεις και προβλήματα στον τομέα αυτό.
- Να εξοικειωθούν με τις βασικές αρχές του Μάρκετινγκ και την επίδρασή τους σε όλους τους τομείς ενός οργανισμού.
- Να εκτιμήσουν τη σχέση μεταξύ θεωρίας και πρακτικής στον τομέα του Μάρκετινγκ.
- Να χρησιμοποιούν ακαδημαϊκές μεθόδους διδασκαλίας και έρευνας.
- Να κατανοούν τη σημασία της χρήσης σχετικών πληροφοριών στην επίλυση προβλημάτων στον τομέα του Μάρκετινγκ.
- Να αναπτύξουν κριτική σκέψη γύρω από την επίλυση προβλημάτων στο χώρο του Μάρκετινγκ.
- Να κατανοούν τη σημασία της συγκριτικής ανάλυσης όσον αφορά στις πρακτικές του Μάρκετινγκ.
- Να καλλιεργούν ηγετικές ικανότητες, να δουλεύουν ομαδικά, να λαμβάνουν αποφάσεις και να εφαρμόζουν ερευνητικά σχέδια.
- Να εφαρμόζουν και να υλοποιούν στόχους.
Περαιτέρω Σπουδές
Μετά την απόκτηση Πτυχίου (Bachelor Degree), οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Λευκωσίας (MBA) ή σε άλλο μεταπτυχιακό πρόγραμμα το οποίο προσφέρεται από αναγνωρισμένο ίδρυμα στην Κύπρο ή στο εξωτερικό.
Διάρκεια Σπουδών
Τέσσερα (4) έτη για την απόκτηση Πτυχίου (Bachelor Degree).
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Credits
|
ECTS
Credits
|
Major Requirements |
MKTG-310 |
Integrated Marketing Communications |
3
|
6
|
MKTG-321 |
Marketing Public Relations |
3
|
6
|
MKTG-330 |
Marketing and Social Responsibility |
3
|
6
|
MKTG-340 |
Sales Promotion and Direct Marketing |
3
|
6
|
MKTG-350 |
New Product Development |
3
|
6
|
MKTG-360 |
Selling & Sales Management |
3
|
6
|
MKTG-370 |
Retail Distributions Management |
3
|
6
|
MKTG-375 |
Relationship Marketing & Internal Mktg |
3
|
6
|
MKTG-380 |
Marketing of Services |
3
|
6
|
MKTG-388 |
Small Firms and B2B Marketing |
3
|
6
|
MKTG-390 |
E-Commerce |
3
|
6
|
MKTG-393 |
Advertising |
3
|
6
|
MKTG-398 |
Marketing Research |
3
|
6
|
MKTG-400 |
Brand Marketing |
3
|
6
|
MKTG-405 |
Media Planning |
3
|
6
|
MKTG-491 |
International Marketing |
3
|
6
|
MKTG-493 |
Strategic Marketing |
3
|
6
|
MKTG-495 |
Case Studies in Marketing |
3
|
6
|
MKTG-496 |
Consumer Behavior |
3
|
6
|
|
45-54
|
90-108
|
Business Support Requirements |
ACCT-110 |
Accounting I |
3
|
6
|
ACCT-111 |
Accounting II |
3
|
6
|
BADM-230 |
Business Law |
3
|
6
|
BADM-234 |
Organizational Behavior |
3
|
6
|
BADM-431 |
Research Methods in Business |
3
|
6
|
BADM-439 |
Senior Simulation in Business |
3
|
6
|
BADM-475 |
Strategy and Business Policy |
3
|
6
|
BADM-493 |
Final Year Project |
3
|
6
|
ECON-261 |
Principles of Microeconomics |
3
|
6
|
ECON-262 |
Principles of Macroeconomics |
3
|
6
|
FIN-266 |
Managerial Finance |
3
|
6
|
MGT-281 |
Introduction to Management |
3
|
6
|
MKTG-291 |
Marketing |
3
|
6
|
|
33
|
66
|
Major Business Electives |
3-9
|
6-18
|
Language Expression |
9-15
|
18-30
|
Computer/MIS Electives |
6-9
|
12-18
|
Mathematics Electives |
6-12
|
12-24
|
Humanities and Social Sciences Electives |
6-12
|
12-24
|
Total Credits |
120
|
140
|
|
|
ECTS: European Credit Transfer System
|