Εισαγωγή
Τα Πολυμέσα (Multimedia) αποτελούν το πεδίο όπου συναντιούνται οι βιομηχανίες της πληροφορικής, των τηλεπικοινωνιών, των ηλεκτρονικών εκδόσεων, η βιομηχανία audio και video, καθώς και η βιομηχανία της τηλεόρασης και του κινηματογράφου. Τα ποικίλα προϊόντα αυτών των πέντε μεγάλων βιομηχανιών, τα οποία με τη βοήθεια των Πολυμέσων γίνονται προσιτά στον καταναλωτή, καθώς και οι τεχνολογίες, μέσω των οποίων παράγονται, αποτελούν τον πυρήνα του προγράμματος Εφαρμοσμένα Πολυμέσα.
Τα Πολυμέσα συνιστούν σήμερα μία δυναμικά εξελισσόμενη τεχνολογία με πρακτικές εφαρμογές σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς δραστηριοποίησης. Η εκπαίδευση και η επιμόρφωση, οι τέχνες και η έρευνα, η επαγγελματική κατάρτιση και οι παρουσιάσεις, η αγορά και η διαφήμιση, η ψυχαγωγία και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, τα περίπτερα παροχής πληροφοριών (info kiosks) και οι τηλεδιασκέψεις, τα βιβλία και τα περιοδικά, η ψυχαγωγία και το Διαδίκτυο, είναι μερικοί από τους πολλούς και συνεχώς διευρυνόμενους χώρους εφαρμογής των Πολυμέσων.
Στη σύγχρονη πραγματικότητα ένα σύστημα Πολυμέσων αναμένεται να περιέχει πληροφορίες για περισσότερες από μία αισθήσεις, χωρίς να απευθύνεται απαραιτήτως ή αποκλειστικά στην όραση και την ακοή του ανθρώπου. Ο σχεδιασμός «ολοκληρωμένων εμπειριών» αποτελεί πλέον στόχο για τους multimedia designers.
Οι σπουδαστές και οι σπουδάστριες του Προγράμματος εξασκούνται στο συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλαδή κειμένου, γραφικών, στατικής και κινούμενης εικόνας, animation, ήχου και βίντεο, με στόχο τη σχεδίαση, αναπαράσταση και παρουσίαση, την αποθήκευση, επεξεργασία και μετάδοση πληροφοριών. Το περιεχόμενο του προγράμματος προσφέρει στους σπουδαστές τα απαιτούμενα εφόδια και τους παρέχει το
συγκριτικό πλεονέκτημα που θα τους οδηγήσει σε ηγετική θέση στον επαγγελματικό χώρο ή σε περαιτέρω μεταπτυχιακές σπουδές.
Επαγγελματική Σταδιοδρομία
Οι απόφοιτοι του προγράμματος “Εφαρμοσμένα Πολυμέσα” διαθέτουν ικανότητες, κριτική σκέψη, αισθητική παιδεία και γνώση των σχεδιαστικών εργαλείων για πολυμεσικές εφαρμογές. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών τους εργάζονται σε εταιρείες δημιουργίας εφαρμογών πολυμέσων, σε διαφημιστικές επιχειρήσεις και στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, σε επιχειρήσεις και οργανισμούς του Δημοσίου, σε τηλεοπτικά και κινηματογραφικά studios, αλλά και σε καταστήματα παροχής υπηρεσιών πληροφορικής και υπηρεσιών Διαδικτύου. Άλλοι, μετά την αποφοίτησή τους, ιδρύουν τη δική τους επιχείρηση, εργάζονται ως ελεύθεροι επαγγελματίες ή συνεχίζουν τις σπουδές τους σε μεταπτυχιακό επίπεδο.
Σκοπός
Το Πρόγραμμα συνδυάζει τη μελέτη των παραδοσιακών τρόπων έκφρασης με την πρακτική και θεωρητική διερεύνηση των δυνατοτήτων των νέων μέσων και τεχνολογιών. Oι σπουδαστές αναπτύσσουν ικανότητες επικοινωνίας, έκφρασης και κριτικής σκέψης, καλλιεργούν το αισθητικό τους κριτήριο και συγκροτούν ένα ισχυρό οπτικοακουστικό λεξιλόγιο που τους καθιστά ικανούς να δημιουργήσουν πρωτοποριακά πολυμεσικά έργα, χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες που τους προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες και τα σύγχρονα μέσα έκφρασης.
Στόχοι
Οι απόφοιτοι του προγράμματος αναμένεται:
- Να έχουν την ικανότητα να κατανοούν τις σημαντικές πτυχές ενός θέματος, να διαθέτουν γνώσεις που θα τους επιτρέπουν να ερευνούν και να αναλύουν σε βάθος τα δεδομένα και να μπορούν να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα απαραίτητα εργαλεία με στόχο να προσφέρουν τον καλύτερο δυνατό σχεδιασμό και την αρτιότερη οργάνωση για την υλοποίηση ενός πολυμεσικού έργου.
- Να μπορούν να οργανώνουν ομάδες συνεργασίας, οι οποίες θα επιλύουν προβλήματα μέσα από μεθοδικές προσεγγίσεις, υποστηρίζοντας την εργασία τους με ισχυρά επιχειρήματα.
- Να αναπτύξουν δεξιότητες στην προφορική και γραπτή επικοινωνία.
- Να μπορούν να οργανώνουν την πληροφορία που προσλαμβάνουν, να τη μετουσιώνουν σε ιδέες και να μετατρέπουν τις ιδέες τους σε πολυμεσικές εφαρμογές, κάνοντας την καλύτερη δυνατή χρήση των νέων τεχνολογιών.
- Να διαθέτουν γνώσεις, εκτίμηση και σεβασμό για τον ανθρώπινο πολιτισμό, να είναι κοινωνικά ευαισθητοποιημένοι και οικολογικά υπεύθυνοι.
Διάρκεια Σπουδών
Τέσσερα (4) έτη για την απόκτηση Πτυχίου (Bachelor Degree).
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Major Requirements
|
Credits
|
ECTS
Credits
|
ART-135 |
Fundamentals of Drawing |
3
|
6
|
ART-281 |
History of Art |
3
|
6
|
COMM-116 |
Audio Production |
3
|
6
|
COMM-117 |
Video Production |
3
|
6
|
COMP-151 Α |
Fund. Conc. of Info. and Comp. Tech. |
3
|
6
|
DES-126 |
Introduction to Typography |
3
|
6
|
DES-166 |
Typography and Graphic Communication 6 |
3
|
6
|
DES-226 |
Digital Imaging |
3
|
6
|
MULT-152 |
Audiovisual Foundations |
3
|
6
|
MULT-160 |
Introduction to Multimedia |
3
|
6
|
MULT-161 |
Interactive Multimedia Development |
3
|
6
|
MULT-250 |
Storyboarding and 2D Animation |
3
|
6
|
MULT-260 |
Multimedia Art and Aesthetics |
3
|
6
|
MULT-261 |
Multimedia Design and Development |
3
|
6
|
MULT-262 |
Multimedia Internet Applications I |
3
|
6
|
MULT-263 |
Human Computer Interaction |
3
|
6
|
MULT-264 |
History and Development of Digital Arts |
3
|
6
|
MULT-270 |
Mathematics and Art |
3
|
6
|
MULT-361 |
3D Modeling and Animation |
3
|
6
|
MULT-362 |
Computer Based Learning |
3
|
6
|
MULT-365 |
Interactive Narrative |
3
|
6
|
MULT-370 |
Advanced 3D Modeling and Animation |
3
|
6
|
MULT-424 |
Applied Multimedia Final Project I |
3
|
6
|
MULT-460 |
Multimedia Project Management |
3
|
6
|
MULT-461 |
Multimedia Internet Applications II |
3
|
6
|
MULT-462 |
Special Topics in Multimedia |
3
|
6
|
MULT-464 |
Applied Multimedia Project II |
3
|
6
|
MUS-107 |
Music Appreciation |
3
|
6
|
|
|
84
|
168
|
Major Electives |
|
9-15
|
18-30
|
Communication and Business Electives |
3-6
|
6-12
|
Language Expression |
9-15
|
18-30
|
Humanities Electives |
6-12
|
12-24
|
Social Sciences Electives |
3-6
|
6-12
|
Total Credits |
|
120
|
240
|
ECTS: European Credit Transfer System
|